Get Adobe Flash player

 

MERCHANDISING

Osnovni elementi naše usluge u segmentu unapređenja prodaje su:

  • Realizacija planograma : angažman na standardizaciji izlaganja asortimana klijenta u dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta
  • Briga o zalihama : zalihe u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja zalihe na skladištu – evidentiranje i informiranje prodajnog tima klijenta o „out of stock“ situacijama.
  • Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda  klijenta  brigao čistoći proizvoda i opreme, pravilnoj  istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima ;  kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po načelu „prvi unutra-prvi van“.
  • Pozicioniranje asortimana klijenta : angažman na osiguranju dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda klijenta.
  • Koordinacija s prodajnim timom klijenta u svezi navedenih merchandising aktivnosti.

 

PREDPRODAJA

  • Organizacija, priprema i vođenje projektnih timova za rad s asortimanom klijenta
  • Planogram merchandising: kontrola i osiguravanje standardizacije izlaganja asortimana klijenta u svim dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta
  • Briga o zalihama: zaliha u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja proizvodima, zaliha na skladištu – evidentiranje „out of stock“ situacija i informiranje prodajnog tima.
  • Kontrola ispravnosti opreme klijenta u prodajnim prostorima, ispravljanje manjih nedostataka te evidentiranje i dojava većih kvarova/oštećenja
  • Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda: briga o čistoći proizvoda i opreme, pravilnoj istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima; kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po načelu „prvi unutra-prvi van“.
  • Pozicioniranje asortimana klijenta: kontrola i sudjelovanje u realizaciji dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda.
  • Informiranje (GSM ili EMAIL) prodajnog osoblja klijenta u slučaju “out of stock” situacija, neispravnosti opreme/materijala i ostalih nepredviđenih okolnosti.
  • Izrada i prikupljanje narudžbi na dogovorenim prodajnim mjestima
  • Slanje prikupljeni narudžbi putem e-pošte prodajnom timu NARUČITELJA.

 

PROMOCIJE

  • Media direkt ima veliku bazu hostesa/promotora.
  • Selekcija je prilagođena potrebama klijenta – posebna priprema/trening za svaku promotivnu akciju
  • Po dogovoru s klijentima promocije se poprate izvještajima prilagođenima tipu promotivnih aktivnosti   (praćenje osnovnih parametara uspješnosti, fotografije)
  • Razrađena organizacijska struktura omogućuje kvalitetnu pripremu, kontrolu i realizaciju  promocija . Po dogovoru s klijentom u mogućnosti smo organizirati distribuciju i postavljanje promo materijala, nagrada i sl. za potrebe promocija na prodajna mjesta, a imamo i vlastite pultove za promocije
  • Imamo iskustva realiziranja i do 30 promocija istovremeno.
  • U našoj bazi imamo preko 100 hostesa.

 

POS MATERIJALI

Od preuzimanja do postavljanja POS materijala na preko 100 prodajnih mjesta u manje od 48 sati.