Get Adobe Flash player

 

PREDPRODAJA

  • Organizacija, priprema i vođenje projektnih timova za rad s asortimanom klijenta
  • Planogram merchandising: kontrola i osiguravanje standardizacije izlaganja asortimana klijenta u svim dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta
  • Briga o zalihama: zaliha u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja proizvodima, zaliha na skladištu – evidentiranje „out of stock“ situacija i informiranje prodajnog tima.
  • Kontrola ispravnosti opreme klijenta u prodajnim prostorima, ispravljanje manjih nedostataka te evidentiranje i dojava većih kvarova/oštećenja
  • Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda: briga o čistoći proizvoda i opreme, pravilnoj istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima; kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po načelu „prvi unutra-prvi van“.
  • Pozicioniranje asortimana klijenta: kontrola i sudjelovanje u realizaciji dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda.
  • Informiranje (GSM ili EMAIL) prodajnog osoblja klijenta u slučaju “out of stock” situacija, neispravnosti opreme/materijala i ostalih nepredviđenih okolnosti.
  • Izrada i prikupljanje narudžbi na dogovorenim prodajnim mjestima
  • Slanje prikupljeni narudžbi putem e-pošte prodajnom timu NARUČITELJA.