PREDPRODAJA
- Organizacija, priprema i vođenje projektnih timova za rad s asortimanom klijenta
- Planogram merchandising: kontrola i osiguravanje standardizacije izlaganja asortimana klijenta u svim dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta
- Briga o zalihama: zaliha u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja proizvodima, zaliha na skladištu – evidentiranje „out of stock“ situacija i informiranje prodajnog tima.
- Kontrola ispravnosti opreme klijenta u prodajnim prostorima, ispravljanje manjih nedostataka te evidentiranje i dojava većih kvarova/oštećenja
- Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda: briga o čistoći proizvoda i opreme, pravilnoj istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima; kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po načelu „prvi unutra-prvi van“.
- Pozicioniranje asortimana klijenta: kontrola i sudjelovanje u realizaciji dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda.
- Informiranje (GSM ili EMAIL) prodajnog osoblja klijenta u slučaju “out of stock” situacija, neispravnosti opreme/materijala i ostalih nepredviđenih okolnosti.
- Izrada i prikupljanje narudžbi na dogovorenim prodajnim mjestima
- Slanje prikupljeni narudžbi putem e-pošte prodajnom timu NARUČITELJA.