MERCHANDISING - UNapređenje prodaje
Osnovni elementi naše usluge u segmentu unapređenja prodaje su:
- Realizacija planograma: angažman na standardizaciji izlaganja asortimana klijenta u dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta
- Briga o zalihama: zalihe u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja zalihe na skladištu – evidentiranje i informiranje prodajnog tima klijenta o „out of stock“ situacijama.
- Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda klijenta brigao čistoći proizvoda i opreme, pravilnoj istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima; kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po načelu „prvi unutra-prvi van“.
- Pozicioniranje asortimana klijenta: angažman na osiguranju dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda klijenta.
- Koordinacija s prodajnim timom klijenta u svezi navedenih merchandising aktivnosti.