Get Adobe Flash player

 

MERCHANDISING - UNapređenje prodaje

Osnovni elementi naše usluge u segmentu unapređenja prodaje su:

  • Realizacija planograma: angažman na standardizaciji izlaganja asortimana klijenta u dogovorenim prodajnim mjestima, što po potrebi uključuje kompletno resetiranje standardnih i dodatnih izlaganja s proizvodima klijenta
  • Briga o zalihama: zalihe u prodajnom prostoru – nadopunjavanje standardnih i dodatnih izlaganja zalihe na skladištu – evidentiranje i informiranje prodajnog tima klijenta o „out of stock“ situacijama.
  • Kontrola i osiguravanje optimalnog izgleda i kvalitete proizvoda  klijenta  brigao čistoći proizvoda i opreme, pravilnoj  istaknutosti cijena i ostalih informacija o proizvodima;  kontrola rokova trajanja – rotacija proizvoda na polici po načelu „prvi unutra-prvi van“.
  • Pozicioniranje asortimana klijenta: angažman na osiguranju dogovorenih pozicija i pripadajućeg prostora za standardna i dodatna izlaganja proizvoda klijenta.
  • Koordinacija s prodajnim timom klijenta u svezi navedenih merchandising aktivnosti.